Astăzi e despre Muzică și YOLO Band



Astăzi For The Love of Fashion are un articol cu totul special, altfel decât v-ați așteptat J

Bineînțeles că petrec mult timp pe social media, vizualizând clipuri și alte subiecte care mă înteresează, dar nu despre asta este vorba.  

Zilele trecute am descoperit niște oameni fabuloși care mi-au captat atenția și despre asta o sa vă scriu în rândurile ce urmează. Curioși?

Este vorba despre o trupă de cover-uri, care m-a fascinat cu muzica lor plină de energie și cu vibe-ul pe care îl transmit.

Nu știu despre voi, dar eu am fost la muuulte nunți și evenimente mondene și, de cele mai multe ori, m-am lovit de același lucru: muzica. Dar hai sa vă spun mai multe despre trupa aceasta și de ce mi-au captat atenția.

Am pus mâna pe telefon și am contactat managerul trupei, curioasă fiind de serviciile pe care le oferă și de cum s-au gândit să revoluționeze muzica de eveniment.
Yolo Band, pentru ca asa se numesc, a fost înființată de artistul Amir, finalist la Vocea Romaniei în echipa lui Smiley și în prezent artist la Ha Ha Ha Production, iar când nu e în procesul de creație, în studio, Amir petrece timpul alături de trupa sa, la sala de repetiții și la evenimente.

Vă spuneam de energia și vibe-ul pe care îl transmite trupa, DAAAA!
M-am surpins cântând în același timp cu clipul din YouTube de piese romanești din anii 2000, pe care îl las mai jos în link.
M-am întâlnit cu Amir și, la o ceașcă de cafea, mi-a povestit cât de pasionat este de ceea ce face. Am aflat ca Yolo Band pune în scenă un întreg spectacol  la evenimente, de la scenă, la lumini colorate, momente surpriză, muzică pentru toate gusturile și vârstele, iar impactul este, de fiecare dată, unul wow.


Ce trebuie să știți despre trupa?
Ei se deplaează peste tot în țară
Muzica poate fi stabilită împreună cu clientul
Sunt flexibili, ceea ce înseamnă că oferă pachete personalizate în funcție de necesitatea clientului.
Oferă echipament de sonorizare, dj, lumini si scenă
Și cel mai important: Creează vibe-ul acela de a dansa toata noaptea!
Pe mine m-au cucerit!
Sper că v-a fost de folos articolul meu și las mai jos link-ul unde îi puteți găsi!


Comentarii