Atelierul "Gradina cu fluturi" va asteapta Targul de Craciun For The Love of Fashion 20-21 Decembrie 2014, la The Vintage Pub (Bucuresti)!

Atelierul "Gradina cu fluturi" va asteapta Targul de Craciun For The Love of Fashion 20-21 Decembrie 2014, la The Vintage Pub (Bucuresti), cu o noua colectie bijuterii si accesorii inedite, in plus veti putea participa la workshop-ul organizat in cadrul evenimentului. "Alături de For The Love of Fashion, în cadrul târgului lor lunar, de această dată cu iz de sărbătoare, ne întâlnim la workshop în The Vintage Pub, pe strada Smârdan, numărul 43, sâmbătă 20 decembrie de la ora 14:00 până la ora 16:00.
La atelierul de pandantive dreamcatchere vei crea un talisman care să îți înmagazineze toate visele frumoase și pe care să-l poți dărui cuiva drag, cu toate gândurile frumoase atașate.
Pentru cei care nu mă cunosc, mă numesc Andrea Bede, locuiesc și lucrez în Cluj-Napoca în micul meu atelier și ador să mă întâlnesc cu oameni din toată țara să învățăm diverse tehnici în handmade. Țin ateliere de aproape doi ani, pe teme ca tehnica tsumami kanzashi, origami, dreamcatchere. Până acum am avut numai păreri de bine la toate atelierele și poți explora poveștile lor pe blogul meu lahttp://andrea.bede.ro/category/stiri/atelierul-in-lume/
Voi aduce cu mine toate materialele necesare, însă dacă ai vreun talisman sau un obiect drag, adu-l cu tine. Iar pentru că atelierul funcționează pe bază de donații, recomand o donație de 20 de lei ca să acoperim materialele și cursul.
O să am la mine cutiuțe și panglici în caz că vrei să împachetezi cadoul și să-i faci o fundiță simpatică.
Dacă știi prieteni interesați, invită-i la eveniment și haideți împreună.
Vă aștept cu drag și cu multe ațe!"

Comentarii